• ساعت : ۱۳:۲۴
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ 
اجرای خط كشی مقطع در شهرك وائین و كاروان شهر شهریار
به همت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهریار به منظور اجرای ماموریت‌های محوله همچون زیبا سازی سطح شهر ، تسهیل در رفت و آمد خودروهای شهروندان عملیات خط کشی مقطع در شهرک وائین و کاروان شهر شهریار به اجرا درآمد.
نوروزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهریار در این خصوص گفت : از شاخصه های مهم تردد در سطح شهر ایجاد شریان‌های اصولی و درست و آسفالت مناسب است که به همراه آن اجرای خط‌کشی طولی به صورت مقطع و ممتد باعث نظم و انتظام در عبورو مرور شهری می‌گردد که یکی از وظایف این سازمان اجرای خط‌کشی محوری است.

وی ‌افزود : در این راستا پس از طی روال اداری و قانونی پیمانکار واجد شرایط مشخص و نسبت به اجرای این پروژه با لحاظ کردن تمامی ویژگیهای استاندارد در سطح شهر بنا به اولویتهای ابلاغی اقدام گردید.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهریار در ادامه افزود : خوشبختانه عملیات اجرای پروژه مذکور با نظارت و پیگیری انجام گرفته به اجرا درآمد و معابر شهرک وائین و کاروان که مجدداً نیاز به خط کشی مقطع داشت در ساعات کم تردد شبانه روز به اتمام رسید.

نوروزی در پایان افزود : انشاالله بتوانیم در ادامه راه نیز طبق پیش‌بینی کارشناسان این معاونت در جهت اجرای تاکیدات شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی برای نقاط دیگر سطح شهر نیز این طرح را در کوتاه‌ترین زمان اجرایی نماییم تا شاهد رضایتمندی بیش از پیش شهروندان باشیم.

32151411111.png

65955558555.png

698584444784.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0