• ساعت : ۰۲:۴۶
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۴/۰۳ 
نصب تابلوهای ورود ممنوع كامیون‌ها در زیر گذرهای بسیج و شهید صیاد شیرازی
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهریار از اجرای عملیات نصب تابلوهای بازدارنده هشدار دهنده و اخباری برای ممنوعیت تردد کامیون‌های حمل بار از زیرگذرهای شهید صیاد شیرازی و بسیج شهریار خبر داد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهریار از اجرای عملیات نصب تابلوهای بازدارنده، هشدار دهنده و اخباری برای ممنوعیت تردد کامیون‌های حمل بار از زیرگذرهای شهید صیاد شیرازی و بسیج شهریار خبر داد.

نوروزی در این خصوص گفت : با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده و در راستای کاهش ترافیک‌های درون شهری همچنین تاکیدات شهردار محترم در جهت اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی و از سویی عدم ورود نخاله‌های ساختمانی به داخل شهر که به واسطه ریزش و تخلیه آن مشکلاتی را برای شهر به وجود می‌آورند، عملیات نصب تابلو عبور کامیون ممنوع در ورودی این زیرگذرهای بسیج و شهید صیاد شیرازی توسط همکارانم نصب گردید.

وی در تکمیل سخنان خود اذعان داشت : با توجه به افزایش نرخ جدید جرایم راهنمایی و رانندگی از کامیونداران محترم درخواست داریم نسبت به رعایت عبور و مرور در حوزه درون شهری اقدام نمایند چراکه طبق هماهنگی‌های به عمل آمده عوامل محترم پلیس پس از برخورد با متخلفین نسبت به جریمه آنها اقدام خواهند نمود .

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهریار خاطرنشان ساخت : طبق مصوبه کمیته ترافیک نقاط مختلفی در سطح شهر برای کاهش و مدیریت ترافیک مشخص شده است که در ادامه راه انشالله بنا داریم نسبت به اجرای تصمیمات کمیته راهبردی ترافیک اقدام نماییم.

3214177777748.png

32152415555.png

3265985948.png

 

 

 

 

 

 

 

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0