• ساعت : ۱۲:۳۲
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۷/۱۹ 
همایش تجلیل از كاركنان برتر و نمونه ترافیكی پلیس راهور در شهریار برگزار شد
طی همایشی با حضور سردار مهدی کرمی جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، رئیس پلیس راهور غرب استان تهران ، میثم قربانی رئیس شورای اسلامی شهر شهریار و اعضای شورای شهر شهریار، نوروزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهریار ، میرزاپور رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ، مفیدی پور معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری شهریار ،رانندگان سرویس مدارس و پرسنل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری شهریار همایش تجلیل از کارکنان برتر و نمونه ترافیکی پلیس راهور در سالن الغدیر شهرداری شهریار برگزار گردید.
نوروزی در حاشیه این مراسم گفت: این همایش با همکاری شهرداری شهریار و پلیس غرب استان تهران در راستای تجلیل از کارکنان برتر و نمونه ترافیکی و پلیس راهور با رویکردهای آموزشی ارائه عملکرد و تشویق و ترغیب رانندگان به رعایت مقررات قانون و قوانین برگزار گردید.

خوشحالیم که توانسته‌ایم در این راستا به تجلیل از پلیس‌های خدمتگزار همزمان با هفته نیروی انتظامی با دستورات شهردار محترم اقدامی را در دستور کار خود قرار دهیم .

وی یادآور شد: از برنامه‌های مهم این همایش اجرا طرح اهداء کلاه کاسکت رایگان به موتور سواران بود که با حضور سردار کرمی این کلاه کاسکت‌ها به رانندگان اهدا گردید.

سردار کرمی در این مراسم گفت : پلیس همواره تلاش دارد تا در راستای خدمت رسانی مناسب به مردم اقدام نماید اما در راستای اجرای درست این خدمات همیاری و همراهی مردم بسیار حائز اهمیت است و اجرای این مهم نیازمند فرهنگ سازی است. فرهنگ سازی باید از مدارس آغاز گردد چرا که تغییر بسیار محسوسی در فرهنگ ترافیک ایجاد خواهد شد و نمونه بارز آن بستن کمربند ایمنی بود که از مدارس شروع شد و همیاران پلیس به بهترین شکل آن را به اجرا درآوردند و همه نهادها و دستگاه‌ها به ویژه شهرداری‌ها باید در این راستا اقدام نمایند که لازم می‌دانم از همکاری همه عزیزان قدردانی نمایم. گفتنی است در پایان این مراسم ضمن تجلیل از کارکنان برتر با اهدای لوح از آنها قدردانی گردید همچنین در ادامه ابن همایش نیز رزمایش موتور سیکلت سواران قانونمند با شعار پلیس هوشمند مردم قانون مدار برگزار گردید.

photo14130702540.jpg

photo14130692826.jpg

photo14130683201.jpg

photo14130700343.jpg

photo14130708445.jpg

photo14130710202.jpg

photo14130727366.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0