• ساعت : ۰۲:۲۴
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۵/۲۳ 
اعزام ۲۰ دستگاه اتوبوس برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز مهران توسط شهرداری شهریار
طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه ، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار ، علی ملکی شهردار ،معاونین و مدیران ایشان و رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری شهریار ، ۲۰ دستگاه اتوبوس در راستای جابجایی زائران از شهر مهران تا مرز عراق اعزام شدند.
معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهریار در حاشیه این مراسم ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی گفت :خدا را شاکریم که امسال نیز توفیق خدمت به زائران نورانی حضرت اباعبدالله الحسین ( ع ) شامل حال ما شد و توانستیم بار دیگر برای خدمت رسانی به مردم شریف ایران در مرز مهران اقدام نماییم.

نوروزی در ادامه افزود : در این راستا ۲۰ دستگاه اتوبوس به همراه تیم پشتیبانی مهیا گردید تا از ۲۳ مرداد ماه تا بعد از اربعین نسبت به جابجایی و حمل و نقل مسافران در مرز مهران اقدام نمایند و انشالله بتوانیم در این ایام پر خیر و برکت قدمی برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن پیاده‌روی اربعین در دستگاه امام حسین (ع) برداریم .

گفتنی است در این مراسم فرماندار شهرستان شهریار نیز از اقدامات و تمهیدات خوب مجموعه مدیریت شهری در راستای برگزاری مناسبت‌های مذهبی و فرهنگی در شهر شهریار قدانی نمود.

در پایان مراسم مسئولین با اهداء شال سیاه به رانندگان داوطلب برای خدمت رسانی به زائرین را رهسپار کردند.

2361514415.png

6594851111.png

659854888888.png

9854847744445.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0